Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПантюк, Микола-
dc.contributor.authorСадова, Ірина-
dc.contributor.authorІлляш, Соломія-
dc.date.accessioned2024-08-14T11:06:44Z-
dc.date.available2024-08-14T11:06:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПантюк, Микола. Моделі розвитку освітньої інклюзії : історико-педагогічний дискурс / М. Пантюк, І. Садова, С. Ілляш // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 7-12. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3397-
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано моделі освіти дітей з особливими освітніми потребами і періоди їх еволюційної трансформації: 1) середина XVII ст. – 60-ті рр. ХХ ст. – сегрегаційна (“медична модель”); 2) середина 60-х – 80-ті рр. ХХ ст. – інтеграційна (“модель нормалізації”); 3) 80-ті рр. ХХ ст. – до теперішнього часу – інклюзивна (“соціальна модель”). З’ясовано, що основними детермінантами означених історичних періодів сприйняття суспільством дітей з особливими освітніми потребами та усвідомлення необхідності їх освіти є: зміна суспільного ставлення до осіб із різними порушеннями в розвитку; посилення уваги з боку держави до проблем осіб із особливими освітніми потребами, зокрема щодо здобуття ними освіти та подальшої соціалізації; ухвалення міжнародних і національних нормативно-правових документів, спрямованих на вдосконалення системи спеціальної освіти та подальшу її інтеграцію в інклюзивну.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмедична модель нормалізаціїuk_UA
dc.subjectсоціальна модельuk_UA
dc.subjectмоделі освіти дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleМоделі розвитку освітньої інклюзії : історико-педагогічний дискурсuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291108-Текст статті-674693-1-10-20231201.pdf553,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.