Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3416
Назва: Професійна підготовка майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти
Автори: Цегельник, Тетяна
Ящук, Інна
Касьянова, Тетяна
Ткачук, Юлія
Рижак, Юлія
Ключові слова: професійна компетентність майбутнього педагога
партнерські стосунки в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти
партнерська взаємодія
професійна підготовка майбутніх педагогів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Професійна підготовка майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти / Т. Цегельник, І. Ящук, Т. Касьянова та ін. // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 69-79. - Бібліогр. в кінці ст.(17 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти. З’ясовано, що професійно-педагогічна підготовка майбутнього педагога є складною дефініцією. З’ясовано, що напрямами ідей партнерської взаємодії в умовах професійно-педагогічної підготовки є педагогіка співробітництва, педагогіка емпауерменту, педагогіка довіри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3416
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291109-Текст статті-674675-1-10-20231201.pdf730,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.