Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3416
Назва: | Професійна підготовка майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти |
Автори: | Цегельник, Тетяна Ящук, Інна Касьянова, Тетяна Ткачук, Юлія Рижак, Юлія |
Ключові слова: | професійна компетентність майбутнього педагога партнерські стосунки в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти партнерська взаємодія професійна підготовка майбутніх педагогів |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Професійна підготовка майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти / Т. Цегельник, І. Ящук, Т. Касьянова та ін. // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 69-79. - Бібліогр. в кінці ст.(17 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх педагогів до формування партнерських стосунків між учасниками освітнього процесу в інклюзивних класах закладу загальної середньої освіти. З’ясовано, що професійно-педагогічна підготовка майбутнього педагога є складною дефініцією. З’ясовано, що напрямами ідей партнерської взаємодії в умовах професійно-педагогічної підготовки є педагогіка співробітництва, педагогіка емпауерменту, педагогіка довіри. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3416 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
291109-Текст статті-674675-1-10-20231201.pdf | 730,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.