Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3422
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахновська, Ірина-
dc.contributor.authorКруковська, Ірина-
dc.contributor.authorД'яченко, Інна-
dc.date.accessioned2024-08-15T10:19:10Z-
dc.date.available2024-08-15T10:19:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМахновська, Ірина. Технологія сенкан як інструмент розвитку критичного мислення у студентів-медиків на заняттях вітчизняної історії / І. Махновська, І. Круковська, І. Д'яченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 108-113. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3422-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на важливості творчої функції у процесі вивчення вітчизняної історії та культури; наголошено на необхідності застосування на заняттях інноваційних прийомів, спрямованих на стимуляцію інтересу учасників освітнього процесу до вітчизняної історії. Узагальнено позитивний досвід використання технології сенкан на заняттях з історії та культури України при підготовці майбутніх медиків. Охарактеризовано поняття сенкан, дана його характеристика, аналіз результатів використання цієї технології для розвитку критичного мислення у студентській аудиторії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвітчизняна історіяuk_UA
dc.subjectстуденти-медикиuk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectтехнологія сенканuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.titleТехнологія сенкан як інструмент розвитку критичного мислення у студентів-медиків на заняттях вітчизняної історіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291107-Текст статті-674666-1-10-20231201.pdf774,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.