Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3422
Назва: Технологія сенкан як інструмент розвитку критичного мислення у студентів-медиків на заняттях вітчизняної історії
Автори: Махновська, Ірина
Круковська, Ірина
Д'яченко, Інна
Ключові слова: вітчизняна історія
студенти-медики
креативне мислення
технологія сенкан
вища освіта
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Махновська, Ірина. Технологія сенкан як інструмент розвитку критичного мислення у студентів-медиків на заняттях вітчизняної історії / І. Махновська, І. Круковська, І. Д'яченко // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 108-113. - Бібліогр. в кінці ст.(11 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на важливості творчої функції у процесі вивчення вітчизняної історії та культури; наголошено на необхідності застосування на заняттях інноваційних прийомів, спрямованих на стимуляцію інтересу учасників освітнього процесу до вітчизняної історії. Узагальнено позитивний досвід використання технології сенкан на заняттях з історії та культури України при підготовці майбутніх медиків. Охарактеризовано поняття сенкан, дана його характеристика, аналіз результатів використання цієї технології для розвитку критичного мислення у студентській аудиторії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3422
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291107-Текст статті-674666-1-10-20231201.pdf774,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.