Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПантюк, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-08-15T10:22:56Z-
dc.date.available2024-08-15T10:22:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПантюк, Тетяна. Формування природознавчої компетентності учнів засобом музейної педагогіки / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 29-32. - Ббібліогр. в кінці ст.(8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423-
dc.description.abstractУ статті досліджується роль музейної педагогіки в освітньому процесі сучасної школи, оскільки вона володіє потужним потенціалом, який поєднує історію і сучасність; традиції та інновації, людину і природу; минуле й сучасне; автентичне та модерне. Учені-дослідники обґрунтовують стратегію розвитку розбудови музейної педагогіки як важливої складової освітнього процесу; визначають її місце та роль в організації освітнього процесу закладів освіти різних типів та рівнів; розкривають основні проблеми музейної педагогіки в науковій освіті; визначають міждисциплінарний зв’язок музейної педагогіки з різними сферами та галузями наук; деталізують проблему функціонування і розвитку музеїв в Україні тощо.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectекспозиціяuk_UA
dc.subjectмузейна педагогікаuk_UA
dc.subjectприродознавча компетентністьuk_UA
dc.subjectмузейuk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.titleФормування природознавчої компетентності учнів засобом музейної педагогікиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291088-Текст статті-674686-1-10-20231201.pdf659,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.