Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423
Назва: Формування природознавчої компетентності учнів засобом музейної педагогіки
Автори: Пантюк, Тетяна
Ключові слова: учні
експозиція
музейна педагогіка
природознавча компетентність
музей
школа
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Пантюк, Тетяна. Формування природознавчої компетентності учнів засобом музейної педагогіки / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 29-32. - Ббібліогр. в кінці ст.(8 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується роль музейної педагогіки в освітньому процесі сучасної школи, оскільки вона володіє потужним потенціалом, який поєднує історію і сучасність; традиції та інновації, людину і природу; минуле й сучасне; автентичне та модерне. Учені-дослідники обґрунтовують стратегію розвитку розбудови музейної педагогіки як важливої складової освітнього процесу; визначають її місце та роль в організації освітнього процесу закладів освіти різних типів та рівнів; розкривають основні проблеми музейної педагогіки в науковій освіті; визначають міждисциплінарний зв’язок музейної педагогіки з різними сферами та галузями наук; деталізують проблему функціонування і розвитку музеїв в Україні тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291088-Текст статті-674686-1-10-20231201.pdf659,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.