Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423
Назва: | Формування природознавчої компетентності учнів засобом музейної педагогіки |
Автори: | Пантюк, Тетяна |
Ключові слова: | учні експозиція музейна педагогіка природознавча компетентність музей школа |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Пантюк, Тетяна. Формування природознавчої компетентності учнів засобом музейної педагогіки / Т. Пантюк // Молодь і ринок. - 2023. - №9. - С. 29-32. - Ббібліогр. в кінці ст.(8 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується роль музейної педагогіки в освітньому процесі сучасної школи, оскільки вона володіє потужним потенціалом, який поєднує історію і сучасність; традиції та інновації, людину і природу; минуле й сучасне; автентичне та модерне. Учені-дослідники обґрунтовують стратегію розвитку розбудови музейної педагогіки як важливої складової освітнього процесу; визначають її місце та роль в організації освітнього процесу закладів освіти різних типів та рівнів; розкривають основні проблеми музейної педагогіки в науковій освіті; визначають міждисциплінарний зв’язок музейної педагогіки з різними сферами та галузями наук; деталізують проблему функціонування і розвитку музеїв в Україні тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
291088-Текст статті-674686-1-10-20231201.pdf | 659,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.