Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смеречак, Леся Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-16T07:10:08Z | - |
dc.date.available | 2024-08-16T07:10:08Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Смеречак, Леся Іванівна. До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено основні аспекти формування комунікації дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі; акцентовано увагу на тому, що якість освітнього процесу в інклюзивному класі визначається насамперед тим, як реалізуються потенційні можливості кожної дитини з особливими освітніми потребами, враховуються її індивідуальні особливості.Виокремленотакі компоненти комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами: когнітивно-регулятивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-практичний. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | асистент вчителя | uk_UA |
dc.subject | заклад освіти | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.subject | уміння та навички комунікації | uk_UA |
dc.title | До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
289439-Текст статті-669190-1-10-20231027.pdf | 539,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.