Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмеречак, Леся Іванівна-
dc.date.accessioned2024-08-16T07:10:08Z-
dc.date.available2024-08-16T07:10:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСмеречак, Леся Іванівна. До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні аспекти формування комунікації дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі; акцентовано увагу на тому, що якість освітнього процесу в інклюзивному класі визначається насамперед тим, як реалізуються потенційні можливості кожної дитини з особливими освітніми потребами, враховуються її індивідуальні особливості.Виокремленотакі компоненти комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами: когнітивно-регулятивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-практичний.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectасистент вчителяuk_UA
dc.subjectзаклад освітиuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectуміння та навички комунікаціїuk_UA
dc.titleДо проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289439-Текст статті-669190-1-10-20231027.pdf539,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.