Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427
Назва: До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Смеречак, Леся
Ключові слова: асистент вчителя
заклад освіти
діти з особливими освітніми потребами
спілкування
уміння та навички комунікації
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Смеречак, Леся. До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні аспекти формування комунікації дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі; акцентовано увагу на тому, що якість освітнього процесу в інклюзивному класі визначається насамперед тим, як реалізуються потенційні можливості кожної дитини з особливими освітніми потребами, враховуються її індивідуальні особливості.Виокремленотакі компоненти комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами: когнітивно-регулятивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-практичний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289439-Текст статті-669190-1-10-20231027.pdf539,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.