Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427
Назва: | До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Смеречак, Леся Іванівна |
Ключові слова: | асистент вчителя заклад освіти діти з особливими освітніми потребами спілкування уміння та навички комунікації |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Смеречак, Леся Іванівна. До проблеми формування умінь і навичок комунікації дітей з особливими освітніми потребами / Л. Смеречак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 79-83. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено основні аспекти формування комунікації дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі; акцентовано увагу на тому, що якість освітнього процесу в інклюзивному класі визначається насамперед тим, як реалізуються потенційні можливості кожної дитини з особливими освітніми потребами, враховуються її індивідуальні особливості.Виокремленотакі компоненти комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами: когнітивно-регулятивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісно-практичний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3427 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
289439-Текст статті-669190-1-10-20231027.pdf | 539,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.