Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоу, Ісюань | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-19T10:52:53Z | - |
dc.date.available | 2024-08-19T10:52:53Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Хоу, Ісюань. Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти / І. Хоу // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474 | - |
dc.description.abstract | Розкрито педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації як штучно створені обставини, за якихповно й глибоко розкриваються внутрішні сили особистості спеціально підібраним інструментарієм. Схарактеризовано мотиваційно-ціннісну, змістовно-процесуальну, рефлексивно-коригувальну складові готовності майбутніх фахівців. Підібрано інструментарій, а саме: методи виховання, зміст дисциплін вільного вибору, презентації до лекцій, освітні проєкти в Китаї, заохочення, покарання, конкурси, змагання. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | конкурси | uk_UA |
dc.subject | навички конкуренції | uk_UA |
dc.subject | китайська вища педагогічна освіта | uk_UA |
dc.subject | учителі хімії | uk_UA |
dc.subject | стимулювання | uk_UA |
dc.subject | педагогічний вплив | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | готовність | uk_UA |
dc.subject | освітні проєкти | uk_UA |
dc.title | Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
285178-Текст статті-669204-1-10-20231027.pdf | 639,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.