Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоу, Ісюань-
dc.date.accessioned2024-08-19T10:52:53Z-
dc.date.available2024-08-19T10:52:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХоу, Ісюань. Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти / І. Хоу // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474-
dc.description.abstractРозкрито педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації як штучно створені обставини, за якихповно й глибоко розкриваються внутрішні сили особистості спеціально підібраним інструментарієм. Схарактеризовано мотиваційно-ціннісну, змістовно-процесуальну, рефлексивно-коригувальну складові готовності майбутніх фахівців. Підібрано інструментарій, а саме: методи виховання, зміст дисциплін вільного вибору, презентації до лекцій, освітні проєкти в Китаї, заохочення, покарання, конкурси, змагання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectконкурсиuk_UA
dc.subjectнавички конкуренціїuk_UA
dc.subjectкитайська вища педагогічна освітаuk_UA
dc.subjectучителі хіміїuk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectпедагогічний впливuk_UA
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectосвітні проєктиuk_UA
dc.titleПедагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285178-Текст статті-669204-1-10-20231027.pdf639,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.