Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474
Назва: Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти
Автори: Хоу, Ісюань
Ключові слова: конкурси
навички конкуренції
китайська вища педагогічна освіта
учителі хімії
стимулювання
педагогічний вплив
професійна самореалізація
методи
готовність
освітні проєкти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Хоу, Ісюань. Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти / І. Хоу // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв).
Короткий огляд (реферат): Розкрито педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації як штучно створені обставини, за якихповно й глибоко розкриваються внутрішні сили особистості спеціально підібраним інструментарієм. Схарактеризовано мотиваційно-ціннісну, змістовно-процесуальну, рефлексивно-коригувальну складові готовності майбутніх фахівців. Підібрано інструментарій, а саме: методи виховання, зміст дисциплін вільного вибору, презентації до лекцій, освітні проєкти в Китаї, заохочення, покарання, конкурси, змагання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285178-Текст статті-669204-1-10-20231027.pdf639,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.