Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474
Назва: | Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти |
Автори: | Хоу, Ісюань |
Ключові слова: | конкурси навички конкуренції китайська вища педагогічна освіта учителі хімії стимулювання педагогічний вплив професійна самореалізація методи готовність освітні проєкти |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Хоу, Ісюань. Педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації у освітньому процесі китайських закладів вищої освіти / І. Хоу // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 130-134. - Бібліогр. в кінці ст.(8 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито педагогічне стимулювання майбутніх учителів хімії до професійної самореалізації як штучно створені обставини, за якихповно й глибоко розкриваються внутрішні сили особистості спеціально підібраним інструментарієм. Схарактеризовано мотиваційно-ціннісну, змістовно-процесуальну, рефлексивно-коригувальну складові готовності майбутніх фахівців. Підібрано інструментарій, а саме: методи виховання, зміст дисциплін вільного вибору, презентації до лекцій, освітні проєкти в Китаї, заохочення, покарання, конкурси, змагання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3474 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
285178-Текст статті-669204-1-10-20231027.pdf | 639,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.