Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасимова, Ірина-
dc.contributor.authorМалик, Валентина-
dc.date.accessioned2024-08-19T13:15:23Z-
dc.date.available2024-08-19T13:15:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГерасимова, Ірина. Сучасні підходи до тлумачення поняття '' освітній простір університету '' / І. Герасимова, В. Малик // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3479-
dc.description.abstractУ статті розкрито такі складові поняття “освітній простір”, як “простір” та його “освітня” характеристика. Проаналізовано розвиток поняття “простір” і доведено, що воно є формою існування об’єктивної реальності та пояснює взаємини між об’єктами, визначає особливості їх розташування. Було встановлено, що поняття “освітній”, що характеризує ознаку словосполучення “освітній простір”, визначається трактуванням його основного поняття “освіта”. Показано, що провідний концепт “простір” за допомогою характеристики “освітній” сформував концепт “освітній простір”, який з урахуванням змістового наповнення структурних компонентів розуміється як певна впорядкована структура. Суть проблеми зводиться до того, що під освітнім простором необхідно розуміти просторово-часове поле функціонування та розвитку системи освіти як відкриту й активну соціальну сферу, в якій діє ідеологія формування особистості з урахуванням умов довкілля освітнього закладу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectіншомовна комунікативна культураuk_UA
dc.subjectпростірuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectЗВОuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.titleСучасні підходи до тлумачення поняття '' освітній простір університету ''uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289427-Текст статті-669186-1-10-20231027.pdf537,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.