Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3479
Назва: Сучасні підходи до тлумачення поняття '' освітній простір університету ''
Автори: Герасимова, Ірина
Малик, Валентина
Ключові слова: іншомовна комунікативна культура
простір
освітній простір
ЗВО
виховання
культура
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Герасимова, Ірина. Сучасні підходи до тлумачення поняття '' освітній простір університету '' / І. Герасимова, В. Малик // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.(10 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито такі складові поняття “освітній простір”, як “простір” та його “освітня” характеристика. Проаналізовано розвиток поняття “простір” і доведено, що воно є формою існування об’єктивної реальності та пояснює взаємини між об’єктами, визначає особливості їх розташування. Було встановлено, що поняття “освітній”, що характеризує ознаку словосполучення “освітній простір”, визначається трактуванням його основного поняття “освіта”. Показано, що провідний концепт “простір” за допомогою характеристики “освітній” сформував концепт “освітній простір”, який з урахуванням змістового наповнення структурних компонентів розуміється як певна впорядкована структура. Суть проблеми зводиться до того, що під освітнім простором необхідно розуміти просторово-часове поле функціонування та розвитку системи освіти як відкриту й активну соціальну сферу, в якій діє ідеологія формування особистості з урахуванням умов довкілля освітнього закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3479
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289427-Текст статті-669186-1-10-20231027.pdf537,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.