Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМастеркова, Тетяна-
dc.date.accessioned2024-08-20T07:17:37Z-
dc.date.available2024-08-20T07:17:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМастеркова, Тетяна. Самоосвітня діяльність педагога як чинник змін освітнього процесу / Т. Мастеркова // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 126-129. - Бібліогр. в кінці ст.(4 назви).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3481-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано значення професійного зростання педагога, яке є на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ у країні. Визначено основний напрям удосконалення рівня професійної компетентності педагога через професійне самовдосконалення та цілеспрямовану самоосвітню діяльність. Систематизовано деякі підходи щодо організації професійного розвитку педагогів у центрах професійного розвитку педаго-гічних працівників, які діють на підставі “Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників”. Розглянуто організацію якісної результативної діяльності щодо професійного методичного супроводу розвитку педагогічних працівників відповідно заявленої потреби на прикладі діяльності Центру професійного розвитку педагогів м.Коростень Житомирської області.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметодичний супровідuk_UA
dc.subjectпрофесійне зростанняuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectсамоосвітня діяльністьuk_UA
dc.titleСамоосвітня діяльність педагога як чинник змін освітнього процесуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289437-Текст статті-669203-1-10-20231027.pdf627,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.