Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3481
Назва: Самоосвітня діяльність педагога як чинник змін освітнього процесу
Автори: Мастеркова, Тетяна
Ключові слова: методичний супровід
професійне зростання
педагог
самоосвітня діяльність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Мастеркова, Тетяна. Самоосвітня діяльність педагога як чинник змін освітнього процесу / Т. Мастеркова // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 126-129. - Бібліогр. в кінці ст.(4 назви).
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано значення професійного зростання педагога, яке є на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ у країні. Визначено основний напрям удосконалення рівня професійної компетентності педагога через професійне самовдосконалення та цілеспрямовану самоосвітню діяльність. Систематизовано деякі підходи щодо організації професійного розвитку педагогів у центрах професійного розвитку педаго-гічних працівників, які діють на підставі “Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників”. Розглянуто організацію якісної результативної діяльності щодо професійного методичного супроводу розвитку педагогічних працівників відповідно заявленої потреби на прикладі діяльності Центру професійного розвитку педагогів м.Коростень Житомирської області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3481
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
289437-Текст статті-669203-1-10-20231027.pdf627,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.