Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицак, Наталія-
dc.date.accessioned2024-08-20T10:13:32Z-
dc.date.available2024-08-20T10:13:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГрицак, Наталія. Сторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти / Н. Грицак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення сторітелінгу як важливого засобу формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів освіти. Проаналізовано поняття “сторітелінг” у педагогічних дослідженнях. Виокремлено та охарактеризовано його функції як методу навчання, описано ознаки пасивного й активного сторітелінгу. Охарактеризовано критерії ефективного використання у навчальному процесі. Розкрито і доповнено змістове наповнення поняття “педагогічний сторітелінг”. Показано, що він є дієвим засобом формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectформування професійно-мовленнєвої компетентностіuk_UA
dc.subjectсторітелінгuk_UA
dc.subjectпедагогічний сторітелінгuk_UA
dc.subjectпрофесійно-мовленнєва компетентністьuk_UA
dc.subjectздобувач вищої освітиuk_UA
dc.titleСторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285797-Текст статті-669183-1-10-20231027.pdf542,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.