Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483
Назва: | Сторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти |
Автори: | Грицак, Наталія |
Ключові слова: | освітній процес формування професійно-мовленнєвої компетентності сторітелінг педагогічний сторітелінг професійно-мовленнєва компетентність здобувач вищої освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Грицак, Наталія. Сторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти / Н. Грицак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значення сторітелінгу як важливого засобу формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів освіти. Проаналізовано поняття “сторітелінг” у педагогічних дослідженнях. Виокремлено та охарактеризовано його функції як методу навчання, описано ознаки пасивного й активного сторітелінгу. Охарактеризовано критерії ефективного використання у навчальному процесі. Розкрито і доповнено змістове наповнення поняття “педагогічний сторітелінг”. Показано, що він є дієвим засобом формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
285797-Текст статті-669183-1-10-20231027.pdf | 542,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.