Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483
Назва: Сторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти
Автори: Грицак, Наталія
Ключові слова: освітній процес
формування професійно-мовленнєвої компетентності
сторітелінг
педагогічний сторітелінг
професійно-мовленнєва компетентність
здобувач вищої освіти
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Грицак, Наталія. Сторітелінг як інструмент формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти / Н. Грицак // Молодь і ринок. - 2023. - №8. - С. 48-52. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення сторітелінгу як важливого засобу формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів освіти. Проаналізовано поняття “сторітелінг” у педагогічних дослідженнях. Виокремлено та охарактеризовано його функції як методу навчання, описано ознаки пасивного й активного сторітелінгу. Охарактеризовано критерії ефективного використання у навчальному процесі. Розкрито і доповнено змістове наповнення поняття “педагогічний сторітелінг”. Показано, що він є дієвим засобом формування професійно-мовленнєвої компетентності здобувачів освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3483
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
285797-Текст статті-669183-1-10-20231027.pdf542,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.