Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПантюк, Микола-
dc.contributor.authorСадова, Ірина-
dc.contributor.authorІлляш, Соломія-
dc.date.accessioned2024-08-20T13:02:13Z-
dc.date.available2024-08-20T13:02:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПантюк, Микола. Індивідуальна програма розвитку учня з особливими освітніми потребами / М. Пантюк, І. Садова, С. Ілляш // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 7-11. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3493-
dc.description.abstractУ статті досліджено, що індивідуальна програма розвитку –це документ, який визначає індивідуальні напрями та вимоги до навчання, характер освітніх послуг, форми підтримки, а також гарантує забезпечення права на якісну освіту дітей з особливими освітніми потребами. З՚ясовано, що основне завдання індивідуальної програми розвитку –забезпечити індивідуальний підхід до потреб таких осіб, заснований на потенціалі їх фізичного, психологічного та соціального розвитку, а також планування й обов՚язкову реалізацію необхідних освітніх стратегій для цієї категорії учнів. Обґрунтовано алгоритм упровадження індивідуальної програми розвитку в умовах закладу загальної середньої освіти, який складається з підготовчого, основного та підсумкового етапів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectіндивідуальна програма розвиткуuk_UA
dc.subjectучень з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleІндивідуальна програма розвитку учня з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273184-Текст статті-633576-1-10-20230302.pdf599,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.