Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3519
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальчук, Володимир | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-03T07:55:36Z | - |
dc.date.available | 2024-09-03T07:55:36Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ковальчук, Володимир. Роль педагогічної практики в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя / В. Ковальчук // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 44-49. - Бібліогр. в кінці ст.(15 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3519 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему практичної підготовки майбутнього вчителя. Проаналізовано роль педагогічної практики в навчально-виховному процесі підготовки студентів педагогічних спеціальностей як їхнє професійне випробування. Показано, що педагогічна практика є важливим чинником у формуванні самооцінки професійно важливих якостей, усвідомлення себе у ролі майбутнього педагога. Педагогічна практика є феноменом, початковим у порівнянні з педагогічною теорією, а педагогічна теорія –відображення та інструмент перетворення педагогічної практики. Взаємозвʼязок педагогічної теорії і педагогічної практики як складових більш загального феномена –педагогічної дійсності –має специфічне вираження на особистісному рівні, в процесі професійної підготовки.Залучення студентів до професійної діяльності завдяки співпраці викладачів і студентів у процесі педагогічних практик у загальноосвітніх школах та інших освітніх установах виконує завдання формування індивідуальності, творчої продуктивної діяльності професіонала і включає в себе: професійну адаптацію молодих спеціалістів; формування індивідуального стилю діяльності вчителя і професійної майстерності; розвиток якостей професійної діяльності і компетентності, умінь професійного самоаналізу. Результатом цього процесу є підвищення рівня професійного вдосконалення студентів у підготовці до майбутньої педагогічної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | студент-практикант | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутній педагог | uk_UA |
dc.title | Роль педагогічної практики в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
273172-Текст статті-633590-1-10-20230302 (1).pdf | 551,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.