Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3529
Назва: | Формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів |
Автори: | Шквир, Оксана Гайдамашко, Ірина Дудчак, Галина Казакова, Наталія Сівак, Наталія |
Ключові слова: | критерії оцінювання шляхи формування оцінювально-аналітичної компетентності оцінювання навчальних досягнень учнів оцінювально-аналітична компетентність майбутні учителі початкових класів |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / О. Шквир, І. Гайдамашко, Г. Дудчак та ін. // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 58-63. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв). |
Короткий огляд (реферат): | статті акцентовано увагу на необхідності оновлення процесу формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів.Уточнено сутність понять “оцінка”, “формувальне оцінювання”, “підсумкове оцінювання”, “оцінювально-аналітична компетентність майбутніх учителів початкових класів”. Визначено критеріальний апарат рівня сформованості оцінювально-аналітичної компетентності вчителя початкових класів. Висвітлено досвід викладачів кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії щодо реалізації шляхів формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3529 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
273206-Текст статті-633597-1-10-20230302.pdf | 592,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.