Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3529
Назва: Формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів
Автори: Шквир, Оксана
Гайдамашко, Ірина
Дудчак, Галина
Казакова, Наталія
Сівак, Наталія
Ключові слова: критерії оцінювання
шляхи формування оцінювально-аналітичної компетентності
оцінювання навчальних досягнень учнів
оцінювально-аналітична компетентність
майбутні учителі початкових класів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / О. Шквир, І. Гайдамашко, Г. Дудчак та ін. // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 58-63. - Бібліогр. в кінці ст. (7 назв).
Короткий огляд (реферат): статті акцентовано увагу на необхідності оновлення процесу формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів.Уточнено сутність понять “оцінка”, “формувальне оцінювання”, “підсумкове оцінювання”, “оцінювально-аналітична компетентність майбутніх учителів початкових класів”. Визначено критеріальний апарат рівня сформованості оцінювально-аналітичної компетентності вчителя початкових класів. Висвітлено досвід викладачів кафедри педагогіки Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії щодо реалізації шляхів формування оцінювально-аналітичної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3529
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273206-Текст статті-633597-1-10-20230302.pdf592,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.