Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кристопчук, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Щегловська, Уляна | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-04T10:41:52Z | - |
dc.date.available | 2024-09-04T10:41:52Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Кристопчук, Тетяна. Характеристика базових понять дослідження медіаосвіти в освітньому просторі дошкільного закладу в Австрії / Т. Кристопчук, У. Щегловська // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. (17 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено порівняльний аналіз базових понять дослідження, що використовуються у європейському (німецькомовному) та вітчизняному науковому дискурсі. Показано, що за змістом поняття “медіаосвітаˮу вітчизняному науковому просторі трансформувалося і сьогодні розглядається як навчання медіа, навчання через медіа і навчання для медіа; засоби набуття знань, умінь і навичок в освітньому процесі. Зазначено, що у німецькомовнійнауковій літературі поняття “медіаосвітаˮтлумачиться як освіта, пов՚язана з усіма видами медіа (друкованими, графічними, звуковими, візуальними тощо) і різними технологіями. У документах ЮНЕСКО поняття медіаосвіта визначається як навчання теорії та практичних умінь для опанування сучасними масмедіа, які розглядаються частиною специфічної, автономної галузі знань у педагогічній теорії та практиці. Поняття медіаосвіта австрійськими науковцями тлумачиться як дослідницький процес, який базується на ключових концепціях, що в основному є аналітичними інструментами, а не альтернативним змістом. Акцентовано, що поняття “медіакомпетентністьˮнауковці визначають по-різному, що призвело до появи різних моделей медіакомпетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | медіавиховання | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
dc.subject | медіазасоби | uk_UA |
dc.subject | медіадидактика | uk_UA |
dc.title | Характеристика базових понять дослідження медіаосвіти в освітньому просторі дошкільного закладу в Австрії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
273174-Текст статті-633583-1-10-20230302.pdf | 586,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.