Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКристопчук, Тетяна-
dc.contributor.authorЩегловська, Уляна-
dc.date.accessioned2024-09-04T10:41:52Z-
dc.date.available2024-09-04T10:41:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКристопчук, Тетяна. Характеристика базових понять дослідження медіаосвіти в освітньому просторі дошкільного закладу в Австрії / Т. Кристопчук, У. Щегловська // Молодь і ринок. - 2023. - №1. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. (17 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3530-
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльний аналіз базових понять дослідження, що використовуються у європейському (німецькомовному) та вітчизняному науковому дискурсі. Показано, що за змістом поняття “медіаосвітаˮу вітчизняному науковому просторі трансформувалося і сьогодні розглядається як навчання медіа, навчання через медіа і навчання для медіа; засоби набуття знань, умінь і навичок в освітньому процесі. Зазначено, що у німецькомовнійнауковій літературі поняття “медіаосвітаˮтлумачиться як освіта, пов՚язана з усіма видами медіа (друкованими, графічними, звуковими, візуальними тощо) і різними технологіями. У документах ЮНЕСКО поняття медіаосвіта визначається як навчання теорії та практичних умінь для опанування сучасними масмедіа, які розглядаються частиною специфічної, автономної галузі знань у педагогічній теорії та практиці. Поняття медіаосвіта австрійськими науковцями тлумачиться як дослідницький процес, який базується на ключових концепціях, що в основному є аналітичними інструментами, а не альтернативним змістом. Акцентовано, що поняття “медіакомпетентністьˮнауковці визначають по-різному, що призвело до появи різних моделей медіакомпетентності.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмедіавихованняuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіакомпетентністьuk_UA
dc.subjectмедіазасобиuk_UA
dc.subjectмедіадидактикаuk_UA
dc.titleХарактеристика базових понять дослідження медіаосвіти в освітньому просторі дошкільного закладу в Австріїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273174-Текст статті-633583-1-10-20230302.pdf586,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.