Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоролько, Андрій-
dc.contributor.authorПерегінець, Олександр-
dc.date.accessioned2024-09-09T13:05:31Z-
dc.date.available2024-09-09T13:05:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКоролько, Андрій. Використання інструментів гейміфікації у позашкільній історичній освіті / А. Королько, О. Перегінець // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 98-103. - Бібліогр. в кінці ст. (22 назви).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд освітніх веб-платформ та онлайн-сервісів, що слугують джерелом формування навчального середовища з використанням елементів гейміфікації. Проведено аналіз особливостей застосування цих ресурсів у освітньому процесі закладів позашкілля гуманітарного, туристсько-краєзнавчого і дослідницько-експериментального напрямів. Виявлено, що використання відеоігор з історичним сюжетом, а також настільних квест-вікторин позитивно впливає на розвиток дитячої творчості і креативності, прояву нестандартних рис особистості щодо самореалізації та лідерства, а застосування методів гейміфікації сприяє подоланню рутини і складності у вивченні історії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнастільні ігриuk_UA
dc.subjectвідеоігриuk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпозашкільна історична освітаuk_UA
dc.subjectігрові педагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітні сервіси та веб-платформиuk_UA
dc.titleВикористання інструментів гейміфікації у позашкільній історичній освітіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273961-Текст статті-637151-1-10-20230331.pdf562,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.