Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541
Назва: Використання інструментів гейміфікації у позашкільній історичній освіті
Автори: Королько, Андрій
Перегінець, Олександр
Ключові слова: настільні ігри
відеоігри
гейміфікація
інформаційно-комунікаційні технології
позашкільна історична освіта
ігрові педагогічні технології
освітні сервіси та веб-платформи
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Королько, Андрій. Використання інструментів гейміфікації у позашкільній історичній освіті / А. Королько, О. Перегінець // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 98-103. - Бібліогр. в кінці ст. (22 назви).
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено огляд освітніх веб-платформ та онлайн-сервісів, що слугують джерелом формування навчального середовища з використанням елементів гейміфікації. Проведено аналіз особливостей застосування цих ресурсів у освітньому процесі закладів позашкілля гуманітарного, туристсько-краєзнавчого і дослідницько-експериментального напрямів. Виявлено, що використання відеоігор з історичним сюжетом, а також настільних квест-вікторин позитивно впливає на розвиток дитячої творчості і креативності, прояву нестандартних рис особистості щодо самореалізації та лідерства, а застосування методів гейміфікації сприяє подоланню рутини і складності у вивченні історії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
273961-Текст статті-637151-1-10-20230331.pdf562,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.