Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541
Назва: | Використання інструментів гейміфікації у позашкільній історичній освіті |
Автори: | Королько, Андрій Перегінець, Олександр |
Ключові слова: | настільні ігри відеоігри гейміфікація інформаційно-комунікаційні технології позашкільна історична освіта ігрові педагогічні технології освітні сервіси та веб-платформи |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Королько, Андрій. Використання інструментів гейміфікації у позашкільній історичній освіті / А. Королько, О. Перегінець // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 98-103. - Бібліогр. в кінці ст. (22 назви). |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено огляд освітніх веб-платформ та онлайн-сервісів, що слугують джерелом формування навчального середовища з використанням елементів гейміфікації. Проведено аналіз особливостей застосування цих ресурсів у освітньому процесі закладів позашкілля гуманітарного, туристсько-краєзнавчого і дослідницько-експериментального напрямів. Виявлено, що використання відеоігор з історичним сюжетом, а також настільних квест-вікторин позитивно впливає на розвиток дитячої творчості і креативності, прояву нестандартних рис особистості щодо самореалізації та лідерства, а застосування методів гейміфікації сприяє подоланню рутини і складності у вивченні історії. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3541 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
273961-Текст статті-637151-1-10-20230331.pdf | 562,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.