Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузь, Володимир-
dc.contributor.authorЖейнова, Світлана-
dc.contributor.authorТаган, Людмила-
dc.date.accessioned2021-12-10T12:48:39Z-
dc.date.available2021-12-10T12:48:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГузь, Володимир. Організаційно-педагогічні умови ефективної взаємодії дошкільного / В. Гузь, С. Жейнова, Л. Таган // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 27-30uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/366-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ідеї та підходи щодо взаємодії дошкільного навчального закладу з сім’єю, типи зв’язків між сім’єю та дитячим навчальним закладом, організаційно-педагогічні умови ефективної взаємодії дошкільного закладу з сім’єю; теоретично обґрунтовано взаємодію соціальних інститутів, визначено ефективні критерії та показники їх функціонування, що спрямовані на успішну реалізацію змісту освіти дітей на сучасному етапі. Проаналізовано роботи вчених, які вказували на важливість родинного виховання. Стаття наголошує на тому, що діти розвивають свої сили й можливості в умовах сімейного життя. Наразі виникає необхідність покращити культуру сімейного виховання і водночас збагатити можливості громадського виховання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.subjectробота з батькамиuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови ефективної взаємодії дошкільногоuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.