Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3676
Назва: | Сучасне репертуарне забезпечення оркестрів (ансамблів) ВЗО на основі оригінальної музики (на прикладі творчості митців дрогобицької музично-педагогічної школи Ернеста Мантулєва і Романа Стахніва). |
Автори: | Сторонська, Наталія |
Ключові слова: | репертуарне забезпечення вокально-інструментальні твори оркестр народних інструментів композитори Дрогобиччини |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Сторонська Н. Сучасне репертуарне забезпечення оркестрів (ансамблів) ВЗО на основі оригінальної музики (на прикладі творчості митців дрогобицької музично-педагогічної школи Ернеста Мантулєва і Романа Стахніва). / Н. Сторонська. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 28. Том 5. С. 192–196. (наукове видання, яке включене до переліку фахових видань України категорії «Б») |
Короткий огляд (реферат): | Це дослідження спрямоване на висвітлення питання оновлення репертуарного забезпечення у ВЗО для колективного музикування: камерного оркестру українських народних інструментів, голосу та інструментального естрадного квартету, акордеона і струнного квартету, дуету баяністів та ударних на прикладі композиторської діяльності представників Дрогобицької музично-педагогічної школи початку ХХІ ст. Ернеста Мантулєва і Романа Стахніва. У статті подаються стислі біографічні дані та огляд здобутків у царині композиції митців, а також здійснено спробу музикознавчого аналізу творів «Чарівна весна», «Три п’єси», «Beguine» Е. Мантулєва, та «Я хочу жити» і «Різдвяний колаж» Р. Стахніва. Твір, який містить вербальний текст («Чарівна весна») проаналізовано з погляду співвідношення текстів поетичного й нотного, враховуючи застосовані композитором спеціальні виразові засоби акомпанементу (інструментального естрадного квартету) для більш точного і переконливого втілення віршованої основи. В інструментальних творах розглянуто партії солюючих інструментів (скрипки, акордеону, віолончелі), наголошено на важливості цілісного виконання зазначених творів з урахуванням гармонії, ритміки, типів мелодики та фактури, наявності фольклорних та джазових елементів музичної мови, тембрально-специфічних можливостей інструментів – учасників колективів, а також указівок композиторів щодо динамічних і агогічних відхилень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3676 |
ISSN: | ISSN 2308-4855 (Print) ISSN 2308-4863 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28-5_2020.pdf | 6 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.