Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3676
Назва: Сучасне репертуарне забезпечення оркестрів (ансамблів) ВЗО на основі оригінальної музики (на прикладі творчості митців дрогобицької музично-педагогічної школи Ернеста Мантулєва і Романа Стахніва).
Автори: Сторонська, Наталія
Ключові слова: репертуарне забезпечення
вокально-інструментальні твори
оркестр народних інструментів
композитори Дрогобиччини
Дата публікації: 2020
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Сторонська Н. Сучасне репертуарне забезпечення оркестрів (ансамблів) ВЗО на основі оригінальної музики (на прикладі творчості митців дрогобицької музично-педагогічної школи Ернеста Мантулєва і Романа Стахніва). / Н. Сторонська. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького держ. пед. університету імені Івана Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 28. Том 5. С. 192–196. (наукове видання, яке включене до переліку фахових видань України категорії «Б»)
Короткий огляд (реферат): Це дослідження спрямоване на висвітлення питання оновлення репертуарного забезпечення у ВЗО для колективного музикування: камерного оркестру українських народних інструментів, голосу та інструментального естрадного квартету, акордеона і струнного квартету, дуету баяністів та ударних на прикладі композиторської діяльності представників Дрогобицької музично-педагогічної школи початку ХХІ ст. Ернеста Мантулєва і Романа Стахніва. У статті подаються стислі біографічні дані та огляд здобутків у царині композиції митців, а також здійснено спробу музикознавчого аналізу творів «Чарівна весна», «Три п’єси», «Beguine» Е. Мантулєва, та «Я хочу жити» і «Різдвяний колаж» Р. Стахніва. Твір, який містить вербальний текст («Чарівна весна») проаналізовано з погляду співвідношення текстів поетичного й нотного, враховуючи застосовані композитором спеціальні виразові засоби акомпанементу (інструментального естрадного квартету) для більш точного і переконливого втілення віршованої основи. В інструментальних творах розглянуто партії солюючих інструментів (скрипки, акордеону, віолончелі), наголошено на важливості цілісного виконання зазначених творів з урахуванням гармонії, ритміки, типів мелодики та фактури, наявності фольклорних та джазових елементів музичної мови, тембрально-специфічних можливостей інструментів – учасників колективів, а також указівок композиторів щодо динамічних і агогічних відхилень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3676
ISSN: ISSN 2308-4855 (Print) ISSN 2308-4863 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28-5_2020.pdf6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.