Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3685
Назва: «Екранні фантазії»: перекладені твори для флейти у супроводі фортепіано
Інші назви: Музика для дітей
Автори: Михаць, Роман Миколайович
Єрмакова, Анастасія
Ключові слова: Твори для флейти у супроводі фортепіано
Музика для дітей
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дрогобич, "Посвіт"
Бібліографічний опис: Єрмакова А. І «Екранні фантазії» : перекладені твори для флейти у супроводі фортепіано : Навчальний посібник / [упор. Р. Михаць ]. – Дрогобич : Видавничий відділ Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2024. – 80 с.
Короткий огляд (реферат): До пропонованого збірника увійшли 15 відомих з медіа-простору мелодій в аранжуванні для флейти у супроводі фортепіано. Видання адресоване учням середніх та старших класів початкових мистецьких навчальних закладів, студій педпрактики при музичних коледжах у класах духових інструментів для зацікавлення у творчому виконавському процесі, а також за бажанням можуть використовувати і викладачі струнних та інших відділів. На основі поданих у даному збірнику творів є можливість також створювати на власний розсуд й ансамблеве виконання. Видання є актуальним і практичним помічником, щоб спонукати учнів ще більше полюбити свій інструмент та музику в цілому. Навчальний посібник підготовлений відповідно до робочої програми навчальної дисципліни «Інструментальна підготовка: оркестрові духові». Спеціальність 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво)».
Опис: Навчальний посібник «Екранні фантазії» носить характер методичного помічника для викладачів духових та інших музичних інструментів мистецьких закладів. Ідея створити цю збірку спонукало бажання зацікавити юних виконавців до музичного мистецтва, стимулювати їх до активної творчо- виконавської діяльності та поповнити педагогічний репертуар ще одним українським виданням, яке сподіваюсь, буде додатковим джерелом творчого натхнення як педагогам, так і їх вихованцям. Завданням музиканта-виконавця є відтворити художній задум у живому звучанні. На характер інтерпретацій впливають чимало різних факторів. Проте, емоційний світ учня завжди повинен перебувати в центрі уваги вчителя. Сьогодні музика сама входить у наш дім через радіо, телебачення, соцмережі та інші сучасні медіа-носії. Зараз підлітків цікавить чимало у сучасному прогресі в галузі музики і вони будь-що намагаються наслідувати у виконанні будь-якої знайомої їм мелодії, чи то виконавця, чи колективу, а інструмент слугуватиме їм модним атрибутом. Специфіка мистецького навчання полягає в тому, що його початок може припадати не тільки на дитячий, але й юнацький чи підлітковий вік. Основними завданнями закладів мистецької освіти в даних випадках є створення умов для творчого, інтелектуального та загального розвитку учнів, задоволення потреб у професійному вираженні та творчої самореалізації. Такі виконавські вміння дозволяють учням відтворювати музику сольно і колективно виражатися через творчість, долучатися до світової та української спадщини виконавського мистецтва, зразки творів яких подано у збірці. Бажано, щоб при складанні репертуару педагог враховував схильність, симпатію, побажання юного музиканта і навіть заохочував його самостійне прагнення зіграти той чи інший твір. Як показує досвід, робота над твором за вподобанням завжди вирізняється підвищеною ефективністю. Маю надію, що ця збірка якраз стане у нагоді у таких випадках. Однак потрібно контролювати, щоб це не призвело до шкоди у педагогічній діяльності. 4 Найважливіший принцип репертуарної специфіки полягає в широкому охоплені творів різних жанрів, національних шкіл, течій, напрямів, однак чільне місце в ньому слід надати творам вітчизняних або сучасних композиторів. Закладаючи фундамент майстерності програмними творами, педагог одночасно повинен знайомити юного музиканта із сучасним репертуаром, який налаштовує його вухо на інтонації нашого століття, особливо коли це сьогодні дуже відчутно та потрібно. Принаймні, у подальшому зростанні майстерності учнів в їх репертуарі дедалі більшу роль мають відігравати твори, в яких відчутне биття пульсу нашого часу. Проте потрібно всіляко відчуттєво допомагати учню у багатьох випадках володіння інструментом, хоча абсолюту домогтися вкрай важко, або ж іноді це зовсім буває неможливо. У кожного музиканта свій шлях до майстерності. Після довгих і пильних спостережень за дітьми, можемо впевнено сказати, що до музичної діяльності здібні всі діти. Великий поштовх у музичному розвитку дітей дає активне музикування, а гра на інструменті містить багато можливостей для цього. Імпровізація, підбір акомпонементів до відомих мелодій і спроби створення власної музики сприяють формуванню активного ставлення до неї. Вчителю-спеціалісту необхідно вслухатися в те, що цікавить дітей. Тому, в цьому випадку ця збірка є практичною, доцільною і помічною, актуальною для музикантів, коли є потреба у репертуарі, у вираженні емоційного спектру в учнів, зацікавленні до творчого натхнення і палкого бажання зіграти щось з улюблених екранних мелодій. Тут зібрані твори різної складності, характерів, виразовості виконання. Також окреслено важливість витримки виконавця в плані дихання, звуку, фразування та динаміки. Твори складаються з українських та зарубіжних авторів. Тож бажаю успіхів усім, творчого натхнення, яскравих емоцій від вдячних вихованців!
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3685
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання Кафедра МТДІП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Екранні фантазії.pdf4,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.