Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаноха, Оксана-
dc.date.accessioned2024-09-26T11:58:56Z-
dc.date.available2024-09-26T11:58:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаноха, Оксана. Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхід / О. Маноха // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749-
dc.description.abstractРозглянуто проблему формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей шляхом реалізації провідних положень аксіологічного підходу в освітній процес закладів вищої освіти. Доведено важливу роль реалізації положень аксіологічного підходу щодо організації освітнього процесу з позицій гуманізму, утвердження цінності людського життя й цінностей демократичного суспільства, зокрема, гідності, рівності, толерантності, справедливості, верховенства права. Уточнено сутність понять “аксіологічний підхід”, “цінність”, “особиста, соціальна, навчальна компетентність”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстуденти філологічних спеціальностейuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectаксіологічний підхідuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectособиста, соціальна, навчальна компетентністьuk_UA
dc.titleФормування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхідuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276118-Текст статті-637163-1-10-20230331.pdf593,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.