Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маноха, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-26T11:58:56Z | - |
dc.date.available | 2024-09-26T11:58:56Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Маноха, Оксана. Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхід / О. Маноха // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто проблему формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей шляхом реалізації провідних положень аксіологічного підходу в освітній процес закладів вищої освіти. Доведено важливу роль реалізації положень аксіологічного підходу щодо організації освітнього процесу з позицій гуманізму, утвердження цінності людського життя й цінностей демократичного суспільства, зокрема, гідності, рівності, толерантності, справедливості, верховенства права. Уточнено сутність понять “аксіологічний підхід”, “цінність”, “особиста, соціальна, навчальна компетентність”. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | студенти філологічних спеціальностей | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | аксіологічний підхід | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | особиста, соціальна, навчальна компетентність | uk_UA |
dc.title | Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхід | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
276118-Текст статті-637163-1-10-20230331.pdf | 593,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.