Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749
Назва: Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхід
Автори: Маноха, Оксана
Ключові слова: студенти філологічних спеціальностей
цінності
аксіологічний підхід
заклад вищої освіти
особиста, соціальна, навчальна компетентність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Маноха, Оксана. Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхід / О. Маноха // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв).
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей шляхом реалізації провідних положень аксіологічного підходу в освітній процес закладів вищої освіти. Доведено важливу роль реалізації положень аксіологічного підходу щодо організації освітнього процесу з позицій гуманізму, утвердження цінності людського життя й цінностей демократичного суспільства, зокрема, гідності, рівності, толерантності, справедливості, верховенства права. Уточнено сутність понять “аксіологічний підхід”, “цінність”, “особиста, соціальна, навчальна компетентність”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276118-Текст статті-637163-1-10-20230331.pdf593,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.