Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749
Назва: | Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхід |
Автори: | Маноха, Оксана |
Ключові слова: | студенти філологічних спеціальностей цінності аксіологічний підхід заклад вищої освіти особиста, соціальна, навчальна компетентність |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Маноха, Оксана. Формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей : аксіолог. підхід / О. Маноха // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 145-149. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв). |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему формування особистої, соціальної, навчальної компетентності студентів філологічних спеціальностей шляхом реалізації провідних положень аксіологічного підходу в освітній процес закладів вищої освіти. Доведено важливу роль реалізації положень аксіологічного підходу щодо організації освітнього процесу з позицій гуманізму, утвердження цінності людського життя й цінностей демократичного суспільства, зокрема, гідності, рівності, толерантності, справедливості, верховенства права. Уточнено сутність понять “аксіологічний підхід”, “цінність”, “особиста, соціальна, навчальна компетентність”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3749 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
276118-Текст статті-637163-1-10-20230331.pdf | 593,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.