Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3753
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовканець, Ганна-
dc.contributor.authorМартин, Оксана-
dc.date.accessioned2024-09-26T12:24:09Z-
dc.date.available2024-09-26T12:24:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТовканець, Ганна. Розвиток професійних компетентностей вчителів шведської мови у неформальній освіті Швеції / Г. Товканець, О. Мартин // Молодь і ринок. - 2023. - №2. - С. 33-37. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3753-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано особливості розвитку професійних компетентностей вчителів рідної мови у Швеції в умовах неформальної освіти. Проаналізовано діяльність Асоціації вчителів шведської мови (діяльність курсів, тренінгів, семінарів щодо педагогічної підготовки та удосконалення культуротворчої і лінгводидактичної компетентностей педагогів та представлено навчальний план “Організація факультативного курсу вивчення шведської мови (шведська мова для додаткового навчання для шведів, які тимчасово проживають за кордоном)” спрямований на розвиток критичного мислення, спілкування та навчання осіб, для яких шведська мова є рідною та які не проживають на території Швеції. Здійснено аналіз змісту навчального курсу “Міжкультурна комунікація” Університету м. Крістіанстад. Наголошено, що неформальна освіта учителів шведської мови у Швеції спрямована на формування професійних компетентностей, зокрема комунікативної, соціокультурної, проєктувальної, дослідницької та інших.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectшведська моваuk_UA
dc.subjectрідна моваuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectздобувач освітиuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.subjectШвеціяuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectпроєктувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectдослідницька компетентністьuk_UA
dc.titleРозвиток професійних компетентностей вчителів шведської мови у неформальній освіті Швеціїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275314-Текст статті-637138-1-10-20230331.pdf589,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.