Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3768
Назва: | Китайський досвід використання етнодизайну у процесі формування ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей |
Автори: | Паньок, Тетяна Жень, Фушен |
Ключові слова: | вища школа компетентності освіта етнодизайн китайський досвід |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Паньок, Тетяна. Китайський досвід використання етнодизайну у процесі формування ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей / Т. Паньок, Ф. Жень // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано китайський досвід використання етнодизайну у процесі формування ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей. Доведено, що етнодизайн як предмет вивчення завдяки поєднанню історико-культурної художньої спадщини, образотворчих символів, духовно-моральних цінностей китайського народу дає змогу навчати студентів сприймати і відтворювати художні образи у всій їхній багатоманітності. Розкрито, що етнодизайн сприяє формуванню необхідних ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей під час освітнього процесу, що у підсумку дає можливість досягнути такі програмні результати, як здійснення самостійної творчої художньої діяльності, розвиток креативності на основі ретрансляції національних цінностей в художній і дизайнерський процес на основі рефлексії тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3768 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
277187-Текст статті-641532-1-10-20230503.pdf | 743,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.