Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3768
Назва: Китайський досвід використання етнодизайну у процесі формування ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей
Автори: Паньок, Тетяна
Жень, Фушен
Ключові слова: вища школа
компетентності
освіта
етнодизайн
китайський досвід
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Паньок, Тетяна. Китайський досвід використання етнодизайну у процесі формування ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей / Т. Паньок, Ф. Жень // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 16-20. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано китайський досвід використання етнодизайну у процесі формування ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей. Доведено, що етнодизайн як предмет вивчення завдяки поєднанню історико-культурної художньої спадщини, образотворчих символів, духовно-моральних цінностей китайського народу дає змогу навчати студентів сприймати і відтворювати художні образи у всій їхній багатоманітності. Розкрито, що етнодизайн сприяє формуванню необхідних ключових компетентностей студентів мистецьких спеціальностей під час освітнього процесу, що у підсумку дає можливість досягнути такі програмні результати, як здійснення самостійної творчої художньої діяльності, розвиток креативності на основі ретрансляції національних цінностей в художній і дизайнерський процес на основі рефлексії тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3768
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277187-Текст статті-641532-1-10-20230503.pdf743,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.