Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3780
Назва: | Психолого-педагогічні засади роботи з обдарованою студентською молоддю. |
Автори: | Ревть, Алла Борисівна Гриник, Ігор Миронович |
Ключові слова: | обдарованість студентська молодь творча особистість самореалізація |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Ревть, Алла Борисівна. Психолого-педагогічні засади роботи з обдарованою студентською молоддю / А. Ревть, І. Гриник // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено комплексний аналіз вітчизняних і зарубіжних напрацювань з питань обдарованості студентської молоді; розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми. Висвітлено і систематизовано ознаки, види, функції та узагальнено якості обдарованої особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи до роботи з обдарованою молоддю. Досліджено й визначено зміст, форми та методи роботи з обдарованими студентами у закладах вищої освіти в Україні. Охарактеризовано соціальні умови розв’язання проблем особистісної соціальної самореалізації і професійного самовизначення обдарованих студентів у нових соціально-економічних умовах. Робота з обдарованими студентами вимагає належної змістової наповненості занять, зорієнтованої на новизну інформації та різноманітні види пошукової аналітичної, розвивальної, творчої діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3780 |
ISSN: | 2617-0825 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
234150-Текст статті-535640-1-10-20210610.pdf | 590,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.