Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3780
Назва: Психолого-педагогічні засади роботи з обдарованою студентською молоддю.
Автори: Ревть, Алла Борисівна
Гриник, Ігор Миронович
Ключові слова: обдарованість
студентська молодь
творча особистість
самореалізація
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Ревть, Алла Борисівна. Психолого-педагогічні засади роботи з обдарованою студентською молоддю / А. Ревть, І. Гриник // Молодь і ринок. - 2021. - №3. - С. 102-106. - Бібліогр. в кінці ст. (9 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено комплексний аналіз вітчизняних і зарубіжних напрацювань з питань обдарованості студентської молоді; розкрито змістове наповнення провідних понять проблеми. Висвітлено і систематизовано ознаки, види, функції та узагальнено якості обдарованої особистості. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи до роботи з обдарованою молоддю. Досліджено й визначено зміст, форми та методи роботи з обдарованими студентами у закладах вищої освіти в Україні. Охарактеризовано соціальні умови розв’язання проблем особистісної соціальної самореалізації і професійного самовизначення обдарованих студентів у нових соціально-економічних умовах. Робота з обдарованими студентами вимагає належної змістової наповненості занять, зорієнтованої на новизну інформації та різноманітні види пошукової аналітичної, розвивальної, творчої діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3780
ISSN: 2617-0825
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
234150-Текст статті-535640-1-10-20210610.pdf590,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.