Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопів Любов | - |
dc.contributor.author | Єгорова Інга | - |
dc.contributor.author | Деренюк Мар'яна | - |
dc.contributor.author | Досин Володимир | - |
dc.date.accessioned | 2024-09-30T13:16:37Z | - |
dc.date.available | 2024-09-30T13:16:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід / Л. Прокопів, І. Єгорова, М. Деренюк, В. Досин // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 129-133. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується ефективність застосування диференційованого підходу до формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців у галузях медіаосвіти, фармацевтичної освіти та освітнього менеджменту.Здійснено диференційований аналіз теорії емоційного інтелекту та визначено його потенціал щодо формування особистісних і професійних якостей, які відповідають завданням і функційним обовʼязкам фахівців у зазначених галузях знань. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | фармацевтична освіта | uk_UA |
dc.subject | освітній менеджмент | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх фахівців | uk_UA |
dc.subject | диференційований підхід | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.title | Формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
277564-Текст статті-641557-1-10-20230503.pdf | 547,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.