Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрокопів Любов-
dc.contributor.authorЄгорова Інга-
dc.contributor.authorДеренюк Мар'яна-
dc.contributor.authorДосин Володимир-
dc.date.accessioned2024-09-30T13:16:37Z-
dc.date.available2024-09-30T13:16:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФормування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід / Л. Прокопів, І. Єгорова, М. Деренюк, В. Досин // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 129-133. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується ефективність застосування диференційованого підходу до формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців у галузях медіаосвіти, фармацевтичної освіти та освітнього менеджменту.Здійснено диференційований аналіз теорії емоційного інтелекту та визначено його потенціал щодо формування особистісних і професійних якостей, які відповідають завданням і функційним обовʼязкам фахівців у зазначених галузях знань.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфармацевтична освітаuk_UA
dc.subjectосвітній менеджментuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівцівuk_UA
dc.subjectдиференційований підхідuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.titleФормування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхідuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277564-Текст статті-641557-1-10-20230503.pdf547,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.