Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Назва: Формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід
Автори: Прокопів Любов
Єгорова Інга
Деренюк Мар'яна
Досин Володимир
Ключові слова: фармацевтична освіта
освітній менеджмент
емоційний інтелект
підготовка майбутніх фахівців
диференційований підхід
медіаосвіта
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід / Л. Прокопів, І. Єгорова, М. Деренюк, В. Досин // Молодь і ринок. - 2023. - №3. - С. 129-133. - Бібліогр. в кінці ст.(12 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується ефективність застосування диференційованого підходу до формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців у галузях медіаосвіти, фармацевтичної освіти та освітнього менеджменту.Здійснено диференційований аналіз теорії емоційного інтелекту та визначено його потенціал щодо формування особистісних і професійних якостей, які відповідають завданням і функційним обовʼязкам фахівців у зазначених галузях знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277564-Текст статті-641557-1-10-20230503.pdf547,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.