Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3806
Назва: | Організаційно-дидактичні умови формування вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Ліпчевська, Інна |
Ключові слова: | інформатизація освіти початкова освіта організаційно-дидактичні умови уміння візуалізація навчальної інформації візуальна грамотність професійно-педагогічна компетентність майбутній вчитель початкової школи форми, методи і засоби навчання |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Ліпчевська, Інна. Організаційно-дидактичні умови формування вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи / І. Ліпчевська // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 143-148. - Бібліогр. в кінці ст. (15). |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено й охарактеризовано організаційно-дидактичні умови формування та розвитку вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи в процесі їхньої професійно-педагогічної підготовки в педагогічних закладах вищої освіти, а саме: оновлення змісту профільних предметів у контексті надання знань про візуалізацію навчальної інформації як складову початкової освіти; наскрізне використання форм, методів і засобів візуалізації у навчально-пізнавальній діяльності студентів з дисциплін психолого-педагогічного циклу та протягом виробничої педагогічної практики; створення у межах освітнього середовища вищої школи освітнього осередку з питань візуалізації навчальної інформації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3806 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
277336-Текст статті-648495-1-10-20230608.pdf | 764,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.