Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3806
Назва: Організаційно-дидактичні умови формування вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи
Автори: Ліпчевська, Інна
Ключові слова: інформатизація освіти
початкова освіта
організаційно-дидактичні умови
уміння
візуалізація навчальної інформації
візуальна грамотність
професійно-педагогічна компетентність
майбутній вчитель початкової школи
форми, методи і засоби навчання
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Ліпчевська, Інна. Організаційно-дидактичні умови формування вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи / І. Ліпчевська // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 143-148. - Бібліогр. в кінці ст. (15).
Короткий огляд (реферат): У статті представлено й охарактеризовано організаційно-дидактичні умови формування та розвитку вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи в процесі їхньої професійно-педагогічної підготовки в педагогічних закладах вищої освіти, а саме: оновлення змісту профільних предметів у контексті надання знань про візуалізацію навчальної інформації як складову початкової освіти; наскрізне використання форм, методів і засобів візуалізації у навчально-пізнавальній діяльності студентів з дисциплін психолого-педагогічного циклу та протягом виробничої педагогічної практики; створення у межах освітнього середовища вищої школи освітнього осередку з питань візуалізації навчальної інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3806
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
277336-Текст статті-648495-1-10-20230608.pdf764,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.