Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3810
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сірант, Неля | - |
dc.date.accessioned | 2024-10-01T07:40:32Z | - |
dc.date.available | 2024-10-01T07:40:32Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Сірант, Неля. Методика формування у здобувачів початкової освіти компетентнісного підходу при розв'язанні сюжетних задач / Н. Сірант // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 119-123. - Бібліогр. в кінці ст. (4). | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3810 | - |
dc.description.abstract | У статті мова йде про методику формування у здобувачів початкової освіти загального уміння розв’язувати сюжетні задачі. Обґрунтована необхідність підвищення рівня знань, мотивації та розвитку практичних навиків у майбутніх вчителів початкової школи із загального вміння розв’язування сюжетних задач. У статті реалізація та дотримання принципів інноваційної технології навчання в освітньому процесі ЗВО визначено як першу умову формування у здобувачів початкової освіти загального уміння розв’язувати сюжетні задачі практичними засобами. Описано суть другої умови, яка полягає у використанні різноманітних засобів інноваційної технології навчання. Набуття здобувачами початкової освіти власного досвіду участі в інноваційній діяльності при розв’язуванні математичних задач у статті визначається та описується як третя умова. Стверджено, що інноваційне навчання передбачає можливість здобувачів початкової освіти здійснювати усвідомлений вибір серед різних варіантів виконання поставленого завдання та приймати відповідальність на себе щодо розв’язку задач. Розглянуто особливості використання таких інноваційних засобів, як ментальна карта та Lego-технології у процесі формування у здобувачів початкової освіти загального уміння розв’язувати сюжетні задачі | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | здобувачі початкової освіти | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | сюжетна задача | uk_UA |
dc.subject | вміння розв’язувати сюжетні задачі | uk_UA |
dc.title | Методика формування у здобувачів початкової освіти компетентнісного підходу при розв'язанні сюжетних задач | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279656-Текст статті-648487-1-10-20230608.pdf | 535,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.