Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3815
Назва: | Organisational forms and methods of physical education teachers' professionaal development at multydisciplinary HEI |
Інші назви: | Форми організації та методи професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих ЗВО |
Автори: | Zagura, Fedir Загура, Федір |
Ключові слова: | організаційні форми професійного розвитку; методи професійного розвитку викладач фізичного виховання багатогалузевий заклад вищої освіти професійний розвиток |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Zagura, Fedir. Organisational forms and methods of physical education teachers' professionaal development at multydisciplinary HEI = Загура Федір. Форми організації та методи професійного розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих ЗВО / F. Zagura // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 79-83. - Текст англ. м. - Бібліогр. в кінці ст. (15 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено проблему застосування різноманітних організаційних форм і методів у професійному розвитку викладачів фізичного виховання багатогалузевих закладів вищої освіти. Виконано аналіз науково-педагогічної літератури, що присвячена питанням операційного компонента професійного розвитку. Охарактеризовано ділові та рольові ігри, тренінги різного призначення, майстер-класи, які проводять досвідчені викладачі, семінари та вебінари, дискусії, моделювання, командна робота, каскаднийметод, виконання творчих завдань, делегування функцій, ротація, а також проєктний метод, складання портфоліо. Наведено їхні характеристики, виділено переваги та наведено порядок їх використання. Зроблено висновок, що використання різноманітних організаційних форм і методів профе-сійного розвитку сприяє формуванню інтересу викладачів фізичного виховання до розширення знань, урізноманітнення форм і моделей, застосування різних методів у власному досвіді; спрямованості професійного розвитку на організаційну,наукову, навчальну, навчально-методичну, міжнародну, оздоровчо-профілактичну, спортивно-дозвіллєву, спортивну діяльність; розкриттю індивідуальних, творчих здібностей, внутрішнього потенціалу викладачів фізичного виховання під час участі у внутрішніх і зовнішніх формах та моделях професійного розвитку, а також використання різноманітних методів. Представлено перспективи подальших наукових досліджень |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3815 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279105-Текст статті-648475-1-10-20230608.pdf | 536,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.