Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3821
Назва: Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей раннього віку до роботи в сенсорно збагаченому середовищі: теоретико-методичні аспекти
Автори: Марусинець, Мар'яна
Ключові слова: середовищний підхід
сенсорно збагачене середовище
майбутні вихователі
професійна підготовка
професійна компетентність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Марусинець, Мар'яна. Професійна підготовка майбутніх вихователів дітей раннього віку до роботи в сенсорно збагаченому середовищі: теоретико-методичні аспекти / М. Марусинець // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 48-51. - Бібліогр. вкінці ст. (8).
Короткий огляд (реферат): У статті представлено теоретико-методологічні аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів дітей раннього віку до роботи в сенсорно збагаченому середовищі. Акцентується увага на вагомості повноцінного розвитку дитини раннього віку, який буде ефективним за умови створення сенсорно збагаченого середовища. Представлено трактування вітчизняними науковцями ключових дефініцій дослідження, структурасенсорно збагаченого середовища та його нормативні параметри. Враховуючи вимоги сучасної дошкільної освіти переконані, що майбутні вихователі ЗДО повинні набути необхідних теоретичних знань, практичних умінь і навичок створення сенсорно збагаченого середовища, оскільки в його умовах відбувається ефективніший розвиток, освіта і виховання дітей раннього віку, створюються умови для партнерської взаємодії зі значущими дорослими, соціалізація та ін
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3821
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279123-Текст статті-648466-1-10-20230608.pdf525,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.