Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3824
Назва: | Педагогічні умови формування дидактичних знань майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах |
Автори: | Мартинюк, Тетяна |
Ключові слова: | майбутні викладачі співу дидактичні знання педагогічна умова майбутні викладачі мистецьких шкіл фахові мистецькі коледжі |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Мартинюк, Тетяна. Педагогічні умови формування дидактичних знань майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах / Т. Мартинюк // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 51-57. - Бібліогр в кінці ст. (15). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розроблено педагогічні умови формування дидактичних знань майбутніх викладачів мистецьких шкіл у фахових коледжах. Доведено, що дидактичні знання є важливою складовою професійної компетентності майбутніх викладачів співу у мистецьких школах й основоположною категорією музичної педагогіки. Перша педагогічна умова визначена як активізація позитивних мотивів та ціннісних орієнтацій до набуття дидактичних знань з постановки голосу та співу у майбутніх викладачів мистецьких шкіл. Друга педагогічна умова сформульована як цілеспрямоване розширення інтелекту з вокального мистецтва й педагогіки та зростання дидактичної обізнаності студентів фахових мистецьких коледжів. Третя педагогічна умова характеризованаякстимулювання готовності студентів до демонстрації усвідомленості й практичного застосування дидактичних знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3824 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279122-Текст статті-648467-1-10-20230608.pdf | 595,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.