Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна-
dc.contributor.authorЛавренова, Марія-
dc.contributor.authorЛалак, Наталія-
dc.contributor.authorФенчак, Любов-
dc.date.accessioned2024-10-02T06:58:04Z-
dc.date.available2024-10-02T06:58:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУчитель початкових класів як суб'єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Т. Молнар, М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 28-33. - Бібліор. в кінці ст. (12).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема взаємодіїсуб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами міжкультурної освітиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтерпимістьuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.subjectміжкультурний простірuk_UA
dc.subjectміжкультурна взаємодіяuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.titleУчитель початкових класів як суб'єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279112-Текст статті-648459-1-10-20230608.pdf546,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.