Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Назва: | Учитель початкових класів як суб'єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії |
Автори: | Молнар, Тетяна Лавренова, Марія Лалак, Наталія Фенчак, Любов |
Ключові слова: | терпимість вчитель початкових класів міжкультурний простір міжкультурна взаємодія освітнє середовище толерантність |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Учитель початкових класів як суб'єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Т. Молнар, М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 28-33. - Бібліор. в кінці ст. (12). |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема взаємодіїсуб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами міжкультурної освіти |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279112-Текст статті-648459-1-10-20230608.pdf | 546,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.