Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Назва: Учитель початкових класів як суб'єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії
Автори: Молнар, Тетяна
Лавренова, Марія
Лалак, Наталія
Фенчак, Любов
Ключові слова: терпимість
вчитель початкових класів
міжкультурний простір
міжкультурна взаємодія
освітнє середовище
толерантність
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Учитель початкових класів як суб'єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Т. Молнар, М. Лавренова, Н. Лалак, Л. Фенчак // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 28-33. - Бібліор. в кінці ст. (12).
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема взаємодіїсуб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами міжкультурної освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3830
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279112-Текст статті-648459-1-10-20230608.pdf546,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.