Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3831
Назва: | Формування мовних компетентностей у монологічному мовленні майбутніх учителів (початковий ступінь вивчення німецької мови) |
Автори: | Гутник, Валентина Соломко, Зорина Паустовська, Маріанна |
Ключові слова: | вчителі німецької мови академічна грамотність компетентність монологічне мовлення дидактика |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Гутник, Валентина. Формування мовних компетентностей у монологічному мовленні майбутніх учителів (початковий ступінь вивчення німецької мови) / В. Гутник, З. Соломко, М. Паустовська // Молодь і ринок. - 2023. - №4. - С. 95-98. - Бібліогр. в кінці ст. (8). |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено місце монологічного мовлення у формуванні мовної компетентності майбутніх учителів німецької мови. З цією метою проаналізовано систему навчання мовлення, розкрито поняття монологічного мовлення зпогляду лінгвістики та представлено основні методи оцінювання мовних компетентностей. Розкриваються твердження окремих учених, які наголошують, що рівень сформованості мовних компетентностей вважається недостатнім для оволодіння початковим рівнем німецької мови і що насамперед треба робити акцент на письмі. З педагогічної позиції проаналізовано систему підготовки майбутніх учителів німецької мови, зокрема місце розвитку монологічного мовлення як складової фахової компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3831 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
279111-Текст статті-648479-1-10-20230608.pdf | 524,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.