Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3840
Назва: Степан Конрад про соціальне виховання на сторінках педагогічних часописів "Рідна школа" та "Українська школа"
Автори: Зубрицький, Ігор Ярославович
Гринців, Мар'яна Василівна
Ключові слова: Степан Конрад
«Рідна Школа»
«Українська Школа»
виховання
соціальне виховання
національне виховання
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Зубрицький Ігор Ярославович. Степан Конрад про соціальне виховання на сторінках педагогічних часописів "Рідна школа" та "Українська школа" / І. Я. Зубрицький, М. В. Гринців // Вісник наука та освіта. - 2024. - № 4. - С. 1001-1016.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі окремих сюжетів із публікацій, вміщених на сторінках українських педагогічних часописів «Рідна Школа» та «Українська Школа», які виходили в Галичині у 20-40-х роках ХХ століття, розглядаються погляди українського галицького педагога, журналіста, громадського діяча С. Конрада на проблеми соціального виховання. Важливими у цьому контексті є думки дослідника щодо організації процесу соціального виховання українських дітей та шкільної молоді в умовах переломного етапу розвитку суспільства. За результатами дослідження виокремлено основні ідеї С. Конрада, скеровані на побудову ефективної системи соціального виховання, зокрема його підходи щодо налагодження співпраці між сім’ями, освітніми закладами та громадськими організаціями. Також, висвітлюються погляди науковця на проблему педагогізації батьків учнів українських шкіл в умовах трансформації повоєнного суспільства та зростання ролі освіти як цивілізаційного ресурсу. Особлива увага зосереджена на описі ефективних способів соціалізації, окультурення, засвоєння національних цінностей українськими дітьми та визначенні основних завдань соціального виховання на подальшу перспективу. Висунуті С. Конрадом ідеї щодо налагодження системи соціального виховання українських дітей та молоді в умовахекономічної кризи та соціальної нестабільності, не втрачають й сьогодні своєї актуальності, а творче осмислення його педагогічної спадщини має вагоме значення для розвитку сучасної теорії та практики соціальної педагогіки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3840
ISSN: 2786-6165 Online
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зубрицький_І.Я.,_Гринців_М._В._Вісник-4_22_1111[1].pdf671,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.