Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧемерис, Ольга-
dc.contributor.authorКулик, Іванна-
dc.contributor.authorПрокофʼєв, Євген-
dc.date.accessioned2024-10-18T07:57:05Z-
dc.date.available2024-10-18T07:57:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧемерис, Ольга. Індивідуалізація у ЗВО як необхідна умова підвищення якості професійної підготовки / О. Чемерис, І. Кулик, Є. Прокофʼєв // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3911-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз розробленості феномена індивідуалізації навчання в психолого-педагогічній літературі та його змістового навантаження; зʼясовано роль самостійної роботи студентів у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано роль, основні завдання і функції тьюторського супроводу в індивідуалізації самостійної роботи студентів. Проаналізовано основні форми тьюторського супроводу –індивідуальні та групові тьюторіали, тьюторські консультації; представлено триетапну модель реалізації групового тьюторіалу як ефективного засобу індивідуалізації навчання студентівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectтьюторський супровідuk_UA
dc.subjectіндивідуальні та групові тьюторіалиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.titleІндивідуалізація у ЗВО як необхідна умова підвищення якості професійної підготовкиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287934-Текст статті-665509-1-10-20231002.pdf556,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.