Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3911
Назва: Індивідуалізація у ЗВО як необхідна умова підвищення якості професійної підготовки
Автори: Чемерис, Ольга
Кулик, Іванна
Прокофʼєв, Євген
Ключові слова: тьюторський супровід
індивідуальні та групові тьюторіали
професійна підготовка
індивідуалізація навчання
самостійна робота студентів
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Чемерис, Ольга. Індивідуалізація у ЗВО як необхідна умова підвищення якості професійної підготовки / О. Чемерис, І. Кулик, Є. Прокофʼєв // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз розробленості феномена індивідуалізації навчання в психолого-педагогічній літературі та його змістового навантаження; зʼясовано роль самостійної роботи студентів у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано роль, основні завдання і функції тьюторського супроводу в індивідуалізації самостійної роботи студентів. Проаналізовано основні форми тьюторського супроводу –індивідуальні та групові тьюторіали, тьюторські консультації; представлено триетапну модель реалізації групового тьюторіалу як ефективного засобу індивідуалізації навчання студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3911
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
287934-Текст статті-665509-1-10-20231002.pdf556,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.