Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3911
Назва: | Індивідуалізація у ЗВО як необхідна умова підвищення якості професійної підготовки |
Автори: | Чемерис, Ольга Кулик, Іванна Прокофʼєв, Євген |
Ключові слова: | тьюторський супровід індивідуальні та групові тьюторіали професійна підготовка індивідуалізація навчання самостійна робота студентів |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Чемерис, Ольга. Індивідуалізація у ЗВО як необхідна умова підвищення якості професійної підготовки / О. Чемерис, І. Кулик, Є. Прокофʼєв // Молодь і ринок. - 2023. - №6-7. - С. 120-125. - Бібліогр. в кінці ст. (11 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено аналіз розробленості феномена індивідуалізації навчання в психолого-педагогічній літературі та його змістового навантаження; зʼясовано роль самостійної роботи студентів у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано роль, основні завдання і функції тьюторського супроводу в індивідуалізації самостійної роботи студентів. Проаналізовано основні форми тьюторського супроводу –індивідуальні та групові тьюторіали, тьюторські консультації; представлено триетапну модель реалізації групового тьюторіалу як ефективного засобу індивідуалізації навчання студентів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3911 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
287934-Текст статті-665509-1-10-20231002.pdf | 556,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.